tirsdag 28. januar 2014

Innbydelse



Et liten prøve på innbydelseskort er laget til konfirmasjonen 10. mai.
Nå gjelder det bare å få godkjenningen fra tvillingene.
 
Kjenner nesten at jeg blir litt småstressa over å ikke ha full kontroll på denne store dagen.
Jeg aner jo ikke hva som gjøres når.
2 stk bunader er under produksjon, lokalet er i box, fargene på dagen er bestemt, pynting og bordkortene har jeg store planer med, og snart er forhåpentligvis innbydelsene klare til og bli sendt ut.
Hva mer kan jeg gjøre?
 
Spekulerer på hvor lenge før konfirmasjonsdagen er det vanlig og sende ut innbydelsene?

Tar gjerne i mot tips fra en dreven konfirmasjonsmamma....
.......Både på det ene og det andre


 

6 kommentarer:

  1. Så fint innbydelseskort. Jeg har også konfirmant til våren, mye å tenke på. Tror vi sender ut innbydelsene ett par mnd før. En venninne av meg gjør det tidligere enn det fordi der de skal ha festen må de vite hvor mange som kommer og hvor mye mat som bestilles.

    SvarSlett
  2. Så flint et kort du har lavet til konfirmationen! Jeg ville nok sende indbydelserne ud omkring 1. marts for at være sikker på, at ingen laver andre aftaler den dag.
    Ønsker dig en rigtig dejlig onsdag! Klem

    SvarSlett
  3. Flott kort.
    Artig å lage selv.

    Kristin

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg. Nydelig innbydelsekort du har laget. Nå er ikke jeg den rette til å si noe om når du må sende dem. Jeg er over det stadiet med egne barn og konfirmasjon. Men er i full gang med bunadsforberedelser til barnebarnet på 12 år. Og tiden den flyr fort. Lykke til med forberedelsene.

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner godt at dette kan være stressende å arrangere konfirmasjon, mye å tenke på. Men, jeg er sikkert på at du har full kontroll. Til neste år er det vår tur, det blir ihvertfall sydd noen bunad, men alt det andre må jo planlegges :-) Invitasjonene ble kjempefine.

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Så fine invitasjoner! Flinke du som er ute i så god tid også ;)
    Håper alt er bra med deg,
    klemklem

    SvarSlett