tirsdag 22. januar 2013

Ny sofa i hus :)

I går fikk jeg endelig den nye sofaen i hus.
Egentlig var den kommet til lageret i forrige uke, men pga influensaen giddet jeg ikke å få den kjørt ut før i går.
Og montere møbler er absolutt det værste jeg vet, synes det er mannfolkjobb!!!
Men siden mannen enda er syk, var jeg pent nødt til å finne fram verktøyet og begynne å skru en hel masse :/
 
Ble SÅ fornøyd med resultatet.
Sofaen passet perfekt både til stuen og til min smak :)

Denne sofaen kommer jeg nok til å ha i flere år framover :)

Formen er enda ikke helt på topp.
Influensaen sitter virkelig hardt i altså.
Satser på at vi har hatt vår dose sykdom og feber for året 2013.
Nå er det bare å få kjørt Madelen inn til skjomen for å ri Luckygutten, så blir det avslapping og tv titting resten kvelden :)


4 kommentarer:

  1. Så fin sofaen din var, men tviler sterkt på at du blir og ha den i flere år fremover....kjenner æ dæ rett :)

    Men det er dårlig vær her inne, så dokker bør ikke komme og ri i denne iskalde vinden når dokker har ifuensa, så hold dokker heller hjemme idag og kos dokker i ny sofaen med tv.

    Mamma :O)

    SvarSlett
  2. Tillykke/gratulerer med den lækre sofa! Den får I helt sikkert glæde af i mange år frem. Rigtig god bedring og klem!

    SvarSlett
  3. Såå fin sofa. Tror jammen du har lik som meg:))
    Ønsker dere god bedring og håper influ'n slipper snart.

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Gratulerer :)

    Så kjedelig med influensa som ikke slipper taket :/ Håper formen er bedre i dag :)

    Klem

    SvarSlett