lørdag 16. april 2011

Vårlige farger :o)

Kjenner at jeg er superklar for en varm og fin vår.
Synes vi har hatt en elendig april så langt, og vi har ikke
noe bedre vær i sikte framover.
Regn, regn, og mye regn  sier værmeldingen.
Det gir meg ikke akkurat noe påskestemmning, så jeg skal prøve å gjøre litt forefallende arbeid inne mens jeg venter på at det fine  uteværet skal komme nordover .

Fargeglade tullipaner til helgen pynter opp i stuen,
og gir meg litt sommerfølelse når regnet pøser ned ute :o)
 

Europris selger disse søte stettskålene.
Ser faktisk ut som glass, helt til  man løfter på dem, da oppdager man at de er superlette og i plast.
De finnes i to forskjellige størrelse, og koster nesten ingenting.


Ønsker alle en riktig flott lørdagskveld ;o)



6 kommentarer:

  1. Nydelige fargerike tulipaner.
    Jeg lengter også etter våren. Snakket med søsteren min i Sandefjord. Hun hadde sittet ute og solet seg i 18 plussgrader. Urettferdig!
    Men men, sommeren kommer vel hit også.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Det er så hyggelig med tulipaner nå om dagen:)Skålene skal jeg kjøpe på mandag og fylle de til randen med påskegodt for og ha på verandaen:)Takk for tipset!God påske til deg og dine:)Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tulipaner er så herlig! Vakre bilder du deler :-)

    Ville bare takke for koselig bursdagshilsen hos meg. Jeg har lagt dere til på blogrollen min, så nå finner jeg dere hver gang det er ett nytt innlegg:-)

    Ønsker dere en herlig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Jammen sant minstevimsa var ganske lik på sinnataggen:)Hun vokser så fort,er 2 mnd til lørdagen,tiden flyr i fra meg her:)

    Herlige tulipaner og søt skål:)

    Ha en fin påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at du ønsker deg fint vær for det betyr så mye for kropp og sjel...jeg bor på sørvestlandet og der har vi også mye regn og vind, men akkurat nå er det bra. Håper dere får se solen i påsken.

    SvarSlett
  6. Herlig med tulipaner i vårfarger!
    Må nok fylle på med blomster i morgen her i huset, og da blir nok en slik bukett med hjem...

    Goood påske til deg!
    :-)

    SvarSlett