onsdag 20. april 2011

Som julekveld på kjerringa :o)

De fleste, inkludert meg selv skriver om hvor deilig det er at det nå er påske.
Allikavell kom det som julekvelden på kjerringa da jeg i går fikk høre at butikkene stenger tidlig i dag.
Hæææ........fikk nesten sjokk.
Jeg visste at det er helligdag både torsdag og fredag,
og at det er påskeaften på lørdag, og har planer om at vi skal kose oss disse helligdagene.
Men hadde  faktisk ikke tenkt på at vi må ha både mat og snop + litt til, og at alt stenger.
Så i går kveld ble det litt panikkhandling på rema. (Gikk nå egentlig bare rundt med vogna, og ikk visste hva jeg skulle putte oppi),  og en liten bytur nå på morran, så er jeg vel i mål vil jeg tro :o)
Er kanskje på tide jeg finner fram noe påskepynt snart,
ellers blir jeg vel for sen å pynte også... :o)
Men påske blir det uansett, det er jeg sikker på.
Nyt alle helligdagene, og god påske :o)

2 kommentarer:

  1. Hehe, du er nok ikke den eneste som stresse litt idag;) Jeg handlet sent i går kveld for å slippe det kaoset som er på butikken idag! Folk blir jo helt gale og hamstrer så man skulle tro butikken aldri åpnet igjen ;p

    Håper dere får en herlig påsketid,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Slapp av og kos deg, påske blir det uansett:-)
    Jeg handlet i går kveld, var helt susa i hodet til slutt, så mye å huske på... Har ennå ikke fått pynta noe særlig, må vel hive meg rundt..
    Goooo påske:-)
    Klem:-)

    SvarSlett