onsdag 16. mars 2011

I påskestemning

Sola skinner, tempraturen ute stiger, dagene blir stadig lysere og Påsken nærmer seg sakte men sikkert (siden den er så sent i år
Påskeliljene har jeg endelig fått i hus, og nye påske-egg til ungene fikk jeg kjøpt på ÅHLENS da jeg var en liten tur i Tromsø i begynnelsen av uken.
Skulle virkelig ønske vi hadde den butikken i Narvik. De har utrolig mye fint til til en fornuftig pris.
Handlet litt småting til huset og ungene.


.
Har fått litt dilla på sånne søte små skilt med koselige motiv på, så kjøpte dette hjertetskiltet med en tilhørende hjerteboks. Vet ikke helt hvor jeg skal ha det, men det får nok sin plass etter hvert.
Er plutselig blitt veldig glad i rosa. Trodde aldrig mer jeg kom til å like den fargen etter den var jo ganske mye brukt tidlig på 90-tallet Rosa gardiner, rosa duker med rysjkant, rosa malestrie, rosa gulvtepper, rosa ditt...og rosa datt..... Men nå 20 år etter er den begynt å komme tilbake, og jeg synes det er litt koselig og oppfrisdkene .... Men selvfølgelig, alt med måte :O))




Jeg blir litt inspirert av å se på alt det flotte andre bloggere lager. Folk er så utrolig kreativ, å det er smittsomt.
Har sett mange som syr flotte putetrekk i alle varianter,  veggtepper og duker  i lappeteknikk. Så nå er det på tide å ta fram symaskinen



På ÅHLENS har de metervis med  fine stoffer i masse friske farger og varianter.
Tenkte jeg skulle prøve meg på å sy noen fine putetrekk i lappeteknikk til ungene med disse stoffene, men med hvit bunnfarge. Har en plan som høres fin ut i hodet mitt, håper bare resultatet blir deretter :o)







Kunstige orkideer trives nok best hjemme hos meg, siden jeg ikke er så flink å gi blomstrene mine vann.
Så da ble det hvite og rosa orkideer...

Elsker de gode lukten inne på Bodyshop.
Ble litt såper og dusjolje til ungene, med en liten baktanke om at de vil la produktene stå på badet og avgi sine dufter :o)
Så litt småtterier ble tid til å handle, selv om jeg tilbringte mesteparten av dagene på UNN. 
Nå er det deilig å være vel hjemme å bare slappe av å nyte finværet, og kanskje prøve å være litt kreativ framover :o)
Ha en flott uke ;o)

14 kommentarer:

  1. Ja, trur det blir ;litt: rosa her og snart, bare litt....
    har sett litt rosa ditt og datt på kremmehuset som æ likte :O
    Får se når æ får male stua hvit :)
    Du hadde jo fått handla mye fint i Tromsø.

    Mamma ;O)

    SvarSlett
  2. De påske eggene var kjempefine! :O)

    SvarSlett
  3. Så fine de påske-eggene var! Tror sannelig jeg må ta meg en tur innom der :).

    Kjenner meg igjen til det med rosa. Trodde heller ikke jeg noen gang kom til å like det, holdt rett og slett på å kvæles på den tiden,, men, kjente i fjor vår lyst på rosa men sto i mot,, kjenner samme lysten nå. Får sjå ka det blir dette året :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    Så mye fint du handlet i Tromsø. Jeg likte påskeeggene ekstra godt. Vi har Åhlens i nærheten, så jeg må kanskje ta en tur dit snart?
    Blir nok friske og fine puter av stoffene du har kjøpt. De har mye fint hos Åhlens. Jeg er ofte innom der, men det er ikke alltid jeg handler noe. Det er artig bare å gå rundt å se på alle fristeleser også.
    Ønsker deg en fin dag. (Her skinner sola fra skyfri himmel i dag. Ordentlig påskevær!)

    SvarSlett
  5. Så fine påskeegg!!
    Ha en flott dag!

    Klem fra fruen!

    SvarSlett
  6. Så koselig kommentar på bloggen! Og Åhlens er tidenes butikk, hihi! Ha en fin dag du/dere og!!

    SvarSlett
  7. Herlig blogg du har.
    Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  8. Flotte ting du har kjøpt! Skulle også ønske jeg hadde Åhlens og Kremmerhuset i nærheten, mye fint der!! Jeg er rosa, må innrømme at jeg malte veggene i spisestuen rosa her i høst ;0) Og det ble bra!! Var veldig i tvil før jeg malte, men sååå fornøyd i ettertid :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  9. Så koselig blogg du har:) Legger meg til som følger:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Uhm, sikke nogle dejlige ting du har købt! Jeg tror, jeg vil gå over til kunstige orkideer lige som dig - mine taber blomsterne. Du bor højt mod nord, kan jeg forstå - jeg har været gennem Norge helt fra syd til Nordkap, og det var en enestående smuk oplevelse.
    Ha' en fin weekend, varme klem til dig og tak for din søde kommentar!

    SvarSlett
  11. Heisann!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

    Har lagt ut link til oppskriften på kjøkkenklutene på innlegget inne hos meg til deg:)

    Da kan du sette i gang og hekle i helgen,lykke til!!

    Klem Linda:)

    Ha en fin helg!"!

    SvarSlett
  12. Rosa er fint. Rosa er bra. Nyt alle fargene som du liker:) Lykke til med din kreativitet, det blir gøy å se hva du får til, spennende å se hvor flink du er:)

    SvarSlett
  13. Award til deg hos meg :-)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  14. Heisann.
    Så kjekt du tittet innom og ville følge meg, da fant jeg deg og :-) (har en give away gående hvis du vil delta) Flotte stoffer du har funnet, også jeg har planer om å finne frem symaskinen nå som jeg skal være mye hjemme.

    Ha en fin dag videre!

    Veronica :-)

    SvarSlett