søndag 12. juli 2015

Hyttebygging


Lenge mellom hvert innlegg her på bloggen, men tiden strekker liksom ikke til.
Flere som kjenner seg igjen?
Her får dere se hva som opptar mine tanker for tiden......Hyttebygging.
Helt utrolig å tenke på at jeg skal få meg hytte.....Åsså i vakre Skjomen. 
Hadde aldri trodd at det skulle skje.
Men nå er vi godt i gang med vårt nye paradis.

Flinke snille mannen min som er "gammel" snekker, står på fra morgen til kveld for å få hyttedrømmer ferdig.
Med god hjelp fra pappaen min har det virkelig gått unna i starten.
Nå er hytten tett. Både tak og vindu er kommet på plass, og bordkledning står for turen.

Jeg sørger for mat og kaffe + at jeg prøver å rydde litt rundt omkring.
Tvillingene er også innom og bidrar litt innimellom.
Hytten er på ca 80 kvadrat i grunnflate + en liten hems (som skal bli lesekrok).
Med store flotte vindu, åpen løsning mellom stue og kjøkken og god takhøyde, blir det helt konge.

Jeg gleder meg som bare det.
Planlegger innredning og kjøkken, ser litt etter smarte løsninger på nettet, og ser for meg hvordan det skal se ut til slutt....Både innvendig og utvendig.
Bra blir det uansett.
Ha en fin sommerkveld





6 kommentarer:

  1. Der kom du med et blogginnlegg , syns det var på tide 😉. Dokker kommer til å få det så fint på hytta 👍 og det har jaggu gått unna i en fei 😁.
    Fine bilder 😊

    SvarSlett
  2. Det er vel nok spændende for jer - ser super flot ud! Kan tænke mig, at det er et sommerhus, som vi kalder det her, og altså til fritid og ikke helårsbeboelse.
    Sender klem og ønsker om nogle skønne sommerdage!

    SvarSlett
  3. Incredibly Too bad there arent many blogs of this calibre today. I think the second paragraph pretty much says everything.
    federalism Vijai changeling maradia lestina duser lapido segui thermodynamics
    Have you thought about adding some differing opinions to the article? I think it will really enhance my understanding.
    love-binding-spell-caster

    SvarSlett
  4. May I reference some of this on my page if I post a link back to this page?
    nice and an very facinating post to check out on this nice site! Never write any input only now just could not resist ..
    British original art

    SvarSlett
  5. , how do i subscribe to your RSS Feed? Gives thanks
    With all the doggone snow we have had as of late I am stuck indoors, fortunately there is the internet, thanks for giving me something to do.
    That wassodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    SvarSlett
  6. and written well, thanks for the post
    Thought I would comment and say cool theme, did you create it for yourself? It looks awesome!
    Just thonegative ion generator reviews consumer reports
    air purifier made in germany
    meat purifier

    SvarSlett