lørdag 28. september 2013

Nytt spisebord :)

Dagene flyr, og vips så har det gått 2 uker siden forrige innlegg.
Vi har vært på treningsamling i sverige med Madelen, ungene har blitt fjortis og feiret i flere dager, og jeg har fått nytt større spisebord i høyglans.....Elsker høyglans :)
 


Disse telyslyktene med har jeg kjøpt på Glassmagasinet.
 De gir utrolig fint lys i høstmørket, og finnes i masse forskjellige dyremotiver:)
 
 
Det begynner og bli ganske kaldt på kveldene her i nord, så i går ble det fyrt opp i peisen.
Med flammer i ovnen, fyr på stearinlysene og med strikketøyet i hendene er det bare kos om kveldene :)
Nå skal det produseres julegaver.
Fin dag ønskes til dere som titter innom :)
 
 















2 kommentarer:

  1. Gratulerer med det flotte spisebord - og de yndige lygter! Her er det også blevet koldt om aftenen, men så er det dejligt at fyre op i brændeovnen :-) Ha' en fin-fin weekend! Klem

    SvarSlett
  2. Så fint spisebord! ELSK!

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett