onsdag 11. september 2013

Fargerik høst :)

Høsten er innekos, håndarbeid og stearinlys for meg 
+
Litt forandring på fargene i  interiøret
Puter, pledd, stearinlys og annet smånips i sommerlige farger skal byttes ut med noe mer lunt.
Men hva som skal erstatte sommeren her i huset, har jeg ikke helt klart å bestemme meg for.
Man kan jo bruke alle slags farger og kombinasjner...Ser ut til at alt er lov i interiørverden.
Men kjenner jeg meg rett blir det ikke de villeste fargekombinasjonene jeg blir og eksprimentere med.
Er i grunn ganske så glad i det enkle og nøytrale.
Hva pryder hjemmet ditt denne høsten ?
Send meg gjerne noen tips
 
Ha en fin kveld


2 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt med lidt nyt - vi har lige købt en ny sofa i en varm rød farve :-) Jeg sender klem og ønsker om en fin aften!

    SvarSlett
  2. Jeg går nok heller ikke for de kraftigste fargene for tiden, selv om jeg elsker de også. Jordfarger er nok mer min greie. Spennende å se hva du velger.

    Kristin
    -alltid like glad for kommentarene du etterlater. Jeg er alt for dårlig til å legge igjen spor etter meg.

    SvarSlett