fredag 1. februar 2013

Tid for kontraster ;)

Tenk at det er 1. februar i dag.
Vårens farger fra Jotun er her, og som jeg bare falt pladask for :)
Dette var jo bare de aller herligste farger som gir masse fine og behagelige kontraster....
 
 
 

Nå begynte jeg plutselig å glede meg til våren....Mer skulle det ikke til :)

Men det ser ut til at det blir lenge til det blir vår her.
Snøen fortsetter å lave ned nesten uten stopp.
Tror det må bli et par skiturer på meg.
Er jo så koselig å gå på langrennski.
God trim er det også :))
 
 


6 kommentarer:

  1. Herlige farger! sånne gla'farger:)) Gleder meg til våren:))

    SvarSlett
  2. Jeg også gleder meg til vår!
    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett
  3. Stilige bilder!

    Kos deg med langrenn i helga, her reiser Kasper og jeg på tur til Sverige.

    Ha en riktig fin dag og en flott helg *klem*

    SvarSlett
  4. Hørtes deilig ut med skitur. Det kunne jeg også tenkt meg. Men her er det ikke et snøkorn. Hadde det ikke vært for at det er ganske kaldt ut så kunne det vært vår. Sol og bar bakke:-)

    Kos deg i helgen!!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  5. Ski er både bra og koselig ja :) Her er det sol og is på bakken. Mildværet som har vært har laget holke overalt - får passe ekstra godt på lårhalsen i helgen, hi-hi ;))
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  6. Skønne billeder - ja, vi trænger til farver nu, hvor vi længes efter våren. Jeg har for eksempel 2 turkise farver på i dag :-) Klem og en god lørdag aften til dig!

    SvarSlett