fredag 22. februar 2013

God helg :)

Helg igjen.......
.....Uken har som vanlig fløyet .
Skjønner ikke helt hvor dagene blir av.

Solen har endelig skint inn i stuen her, og da var jeg snar og knipse  :)
Er jo så herlig med dette fine dagslyset.

Forrige helg var det fotballhelg for alle penger, og Hardhausjentene tok en fin sølvmedalje.
De var ikke helt fornøyde selv, gullet hadde nok smakt litt bedre..... Men sølv er jo slettes ikke dårlig :)


Og ellers har vinterferien gått med til å skysse ungene hit og dit.
Selv om det er vinterferie, betyr det ikke treningsfri.
Neida, fotballtreningen er til vanlig tid, og det kjøres to økter turntrening om dagen. En om morningen og en ettermiddagsøkt....Det er hardt og være på topp :)
 
Men nå er det avslapping og kos resten av fredagen + at jeg har mange fine blogger som skal besøkes i løpet avkvelden :)


4 kommentarer:

  1. Deilig med litt sol :D Ser ut som dere har hatt nok å gjøre ja! Jeg har funnet ut at yrkestittelen min egentlig burde vært sjåfør :P Og mere blir det vel, ettersom barna vokser.

    Ha en fin fredagskveld, snuppa. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk hos meg.

    Ønsker deg ei flott helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flinke jenter du har :)
    Sølv er meget bra, men de vet som regel hva de helst vil ha ;)
    Håper dere får en flott helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Tillykke med den fine sølvmedalje til Hardhausjentene - og også med at du har fået solen igen! Det må være skønt, når du bor så højt mod nord. Her hos mig står solen står op kl. 7.20 og går ned kl. 17.28.

    Ønsker dig en dejlig weekend, klem :)

    SvarSlett