torsdag 10. januar 2013

Litt nytt fra Casa interiør

For en stund siden fikk jeg endelig kjøpt dette 3 etg skålsettet fra Casa interiør.
Den har stått på ønskelisten lenge.
Synes den er så fin :)
En lysholder/ vase fikk og komme i hus :)
 

Skålsettet fra Casa koster 298,-
og lysholderen/vasen koster 179,-
Det beste av alt var at skålsettet var på tilbud da jeg bestilte,
så tilsammen betalte jeg bare litt over 300 kr for alt.
 
Kjekt å handle når ting er på tilbud :)

Her har vi omsider fått litt etterlengtet snø, og det ble strax lysere ute.
Skal ta Luckygutten med meg og rusle en tur i skjomen.
Vi trenger begge litt trim :)



3 kommentarer:

  1. Så fine glasting du har købt - og flot at det var på tilbud! Her har vi gråt vejr, men lidt sne ville lyse dejligt op.
    Ønsker dig en fin aften, klem!

    SvarSlett
  2. Nydelige ting fra casa ♥

    tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :D
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Og så billig da :)

    Ønsker deg en kjempefin kveld. Klem fra meg

    SvarSlett