tirsdag 18. desember 2012

Lykke i skogen :)


Det 3. adventlyset er tent, og dagene går i ett nå for tiden.


 
En kjapp Bodøtur i morgen, og så er det klart for siste innspurt før julefreden kan senke seg her i huset :)
I det siste har det blitt gjort en del håndarbeid.
Har fått sydd masse luer som skal gi`s i julegaver, og så har jeg fått strikket denne tøffe "Lykke i skogen" luen + masse masse julegaver er pakket inn og levert til sine nye eiere ;)
¨Herlig å se en ende på julestresset.
 
Mangler juletreet, og det skal hentes hjem på lørdag.
Ellers er det stortsett bare kos igjen (FORHÅPENTLIGVIS)


3 kommentarer:

  1. Hahaha! Så herlig lue :) ME love!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  2. PS! Du stilte meg noen spm i spørretimen i november som jeg har svart på idag :)

    klem

    SvarSlett
  3. Så koselig med hjemmelagde ting :)Morsom lue!

    Ønsker deg en fin kveld og håper du får stresset ned før jul *klem*

    SvarSlett