torsdag 8. november 2012

Hjemmestrikk :)

Et par votter til i selbumønster er ferdig.
Noen tråder å feste + litt damping, så er de klare til å varme Emilie`s søte små fingrer :)
 
Kjenner at det er på tide med litt mønsterskifte på de neste vottene. Blir jo lei av å strikke på det samme mønsteret.
Melde meg inn i hobbyklubben før en liten stund siden, så neste prosjekt skal komme fra en av disse bøkene.
 
Men hva jeg hiver meg i gang med, har jeg ikke funnet ut enda.
Er mange mørke kvelder framover, så det er kjekt og kunne sitte å kose seg med strikketøyet :)


5 kommentarer:

  1. Du er så flink, Rebekka, du kan jo strikke fine julegaver sia du er inne i strikke modus nu for tia.

    Kos dæ <3

    Mamma :O)

    SvarSlett
  2. nydelige votter <3
    så flink du er

    SvarSlett
  3. Elsker sånne votter! Kjempefine.

    Ha en fin fredag *klem*

    SvarSlett
  4. Hei søte deg,
    så flink du er! De var såå fine!

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  5. Her var det mye fint. Har lagt meg til som følger og har lyst til å følge med på hva du driver med. Flotte votter du har strikket forresten. Man blir aldri lei de flotte stjernene som mønster. Ha en fin søndag.

    SvarSlett