fredag 16. november 2012

Endelig helg ;)

Endelig helg igjen.
Ukene flyr avgårde....og fort som bare det :)
Skikkelig møkkavær har det vært denne uken.
Nesten all snøen har regnet bort,
og glarhålke er hva som er igjen av den fine hvite snøen  :/

Jeg var så heldig å vinne på give awayen hos Casa delpt tidligere i uken.
Du kan besøke den koselige og inspirerende bloggen hennes Her ;)
Premien var et gavekort hos miinto til en verdi av 200 kr.
Har vært inne på nettbutikken, og der kan jeg love dere at det var masse fint.
Alt for en hver smak, og alt det du trenger til julebordsesongen :)
Anbefaler dere å ta en titt innom nettbutikken  Her :)
Nå er det avslapping med godis, strikketøy og tv resten av kvelden.



3 kommentarer:

  1. Så heldig som vant gavekort der!
    Der har de såå mye fint!
    Ikkeno problem å få brukt litt penger der ;)

    Ha en fin lørdagskveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Heldige du som vant!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Helg er det beste som finnes, bare synd den flyr av gårde så fort og at det nå igjen er mandag! Her er det meldt møkkavær hele uken med regn, regn og atter regn. Jeg er ikke værsyk av meg, men regn i november er ikke greit :-(

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett