mandag 10. september 2012

Høstlig inngangsparti :)


Sommerblomstene ved inngangspartiet er erstattet med høstlige planter, og det var utrolig godt med den forandringen :)

Når sommeren er over, ja da er den OVER !!!!!!
Nå pakkes den bort både ute og inne.
Er bare og prøve å glemme en regnrik  vår og sommer, og satse på en vidundelig høst i nydelige farger :)
Dagen i dag ser bra ut.
Det er 10. september, jaktstart, og det ser ut til at det blir sol fra skyfri himmel.
Mannen var klar som bare det, og dro avgårde kl 05.30 på moringen.
Kjenner at det hadde vært fint og være med, er jo utrolig gøy og jakte...Men det passet ikke for meg i dag :/

Jeg skal bruke formiddagen til og pakke vekk hagemøblene på nedsiden av huset,
og rett og slett bare kose meg ute i den fine høstluften :))



7 kommentarer:

  1. Er det vedlikeholdsfrie planter? Tror vår mor snart gir opp å pynte vårt inngangsparti. Du kan få overta jobben om du vil? Hvis du gjør en god jobb så kanskje jeg starter den matbloggen du har mast om i 5 år ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det utenfor huset, det e vemodig at sommeren er over, men det e samtidig koselig og pynte med høstlige ting både ute og inne.

    Nu kjører vi til Harstad en tur, kos dæ hjemme:O)

    Mamma.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott....like utolvmodig som deg etter å kaste de mugne sommerblomstene...så det er altså gjort i Panorama også:=)Det var superfint Rebakka, klem.

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet med lyng i dejlige farver! Jeg har en crysanthemum, som er en af vores høstplanter, men vi har 25 grader, så det minder mere om sommer i dag :-) Ønsker dig en fin start på ugen! Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder av det flotte inngangspartiet deres. Her har også høstlyng blitt kjøpt inn og nå skal snart det meste av sommerblomster byttes ut. Noen har allerede fått kommet i jorden og vil forhåpentligvis pryde hagen til neste sommer :-) Jeg gleder meg til å nyte deilig, klar høstluft i skog og mark, sommerens begredelige vær er allerede en saga blott ;-)

    Ha en fin, fin mandag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Flinke jegeren din :)
    Og stemningsfulle høstbilder utenfor ditt flotte hus!

    Fin helg til deg.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett