søndag 1. juli 2012

På ønskelisten :)

En mindre hage.
Evt. en littstelt og vakker liten plen uten gresstuer og ugress.
Masse vakre blomster og prydbusker.
Et søtt ferdigmalt stakittgjerde rundt tomten
En gartner som kom og vedlikeholdt det hele en gang i uken.
Som dere sikkert skjønner har jeg vært ute og gjort hagearbeid, og kjenner det rimelig godt på kroppen i dag. 
Det var en stiv og støl, og sliten kropp som våknet i dag ja. Vondt over alt.....Og enda er jeg ikke ferdig.
Så nå sitter jeg og koser meg med morgenkaffen, og drømmer om den perfekte og velstelte hage :)
Er lov det vel ?



2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg!!:D Hage er ikke min spesialitet i det hele tatt. Men jeg vil jo at den skal være nydelig likevel:P Hard nøtt!

    SvarSlett
  2. Det er lov og drømme, for det koster ingenting...

    Jeg er vokst opp i ett hjem med 2 mål tomt, så jeg har hageangst. Så jeg skjønner deg godt.

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett