tirsdag 24. juli 2012

I`m back :)

Etter ni herlige soldager i Stockholm og omegn er vi vel hjemme og klar til å ta fatt på hverdagen :)
Sliten og trett etter mye bading, tivoli og shopping.....Og ikke minst en laaang kjøretur :)
På ferie fikk jeg en superhyggelig overraskelse fra Livet i det blå huset.
Jeg var den heldige vinner av hennes flotte giveaway, og premien.....
Lekre valgfrie solbriller fra Lensway.
Er det mulig å være så heldig ????
 Du kan besøke den flotte bloggen hennes HER ;)
Nå er det utpakking som står på timeplanen.
Bilder fra ferien skal jeg vise dere senere.
Ha en fin dag :)


1 kommentar:

  1. Hei Rebekka :)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg ღ Høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie :) Er ferie her ennå i ennå noen uker, så håper bare på at været skal bli pittelitt bedre :) Mange fine innlegg og bilder nedover her hos deg. Har sittet å tittet litt nedover her nå ღ Gratulerer også med fin gevinst fra Livet i det blå huset, alltid kjekt å vinne ღ Gleder meg til å se bilder fra ferien litt senere :) Ha en fortsatt fin kveld, og uke... Klem fra Mette

    SvarSlett