fredag 1. juni 2012


God 1.juni til dere.
I dag skulle det i følge værmeldingen bli sol her i nord.
 Huset ble vasket i går kveld etter finalen i Paradise, fordi at jeg skulle nyte dagen i dag ute etter beste evne.
 Og det så slettes ikke så værst ut i morgest.
 Det var faktisk sol og 5-6 grader da jeg litt før kl ni var på butikken og handlet, og gjorde unna litt andre småærend.
Blandt annet fikk jeg handlet solstol med puter, og terassebeis........Men da jeg nesten var hjemme gikk det plutselig opp for meg at solen faktisk var BORTE VEKK !!!!!! 
Hvordan er det mulig ????
Nå er alt tilbake til det normale.......Det regner og er surt og kaldt ute, mens vi sitter inne med fyr i ovnen......:o)))


4 kommentarer:

  1. Huff ja dette været er ikke enkelt altså!! Men får virkelig håpe det snur snart:)
    Kos deg inne med fyr i peisen:)...Ps: her går varepumpa for fulle mugger;)

    Ønsker deg en fin fredagskveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Jeg blir liksom aldri vant med det skiftende været her i Norge. Fra 30 plussgrader og ned til 10 på bare noen dager gjør jo noen og enhver forvirret :-) Vi får bare satse på at dere får en fin helg i nord, med sol og plussgrader.

    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, det setter jeg veldig pris på :-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Ja, men idag 2 juni, fikk du sola dæ , idag har det vært en fin soldag i nord og ifølge yr og storm skal godværet fortsette i hele neste uke og :)

    Hilsen Mamma :)

    SvarSlett