fredag 23. mars 2012

Brette brette brette !!

Brette, brette,brette.....
....Det har jeg gjort de siste ettermiddagene og kveldene.
Og ikke mindre enn 200 stykker :o)))

Denne helgen feirer barnekoret 25 års jubeleum. Eller rettere sakt....vi feirer kantoren Øyvind som har jobbet med ungene i koret i 25 år.
Det skal være konsert i kirken i morgen, og litt over 80 gjester til middag og kake etterpå.
Vi har leid Emilie`s fotball lag til og stå for forberedelsene, matlaging, servering og opprydding, men litt kontroll må vi to damer i styret ha.
Derfor pynter vi lokalent selv :o)))


Kanskje jeg legger ut flere bilder når vi er ferdig pyntet.
Visst det blir like fint som vi håper på :o)))

Ønsker dere en fantastisk koselig helg.
Det tror jeg vi blir å ha :o)))

4 kommentarer:

  1. Å gosj det var mye bretting:) Det blir helt sikkert kjempe fint:)
    Lykke til med pyntinga:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Åh for en jobb!

    Koose deg videre med pynting :)

    Fin fredag videre. I dag er stilletene pakket med i vesken, for etter jobb er det cava med min gayhusband *fnis*

    klemklem

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er :) Har stellt istand 60 årslags for min mor.. gud det var mye jobb!! Så vet hvor slitsom det kan være, selv om det er veldig gøy og da :)

    Ha en strålende helg :)

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er, lykke til med konserten og festen etterpå:-)

    Klem fra annfrid

    SvarSlett