onsdag 15. februar 2012

SOL, SOL, SOL :O)))

I dag da jeg satte å koset meg med kaffekoppen og fyr i peisen, skinte endelig sola inn stuevinduet. Mørketiden er over for denne gang, og herremin det var på tide :o))
Nå skal endelig de skittene stuevinduene, sotet etter sterinlys og vedfyring, alle hundehårene og fotavtrykkene etter potene, og ellers alt det andre støvet vises..... Er vel bare og begynne å planlegge rundvaskingen :o)))

I går var det valentines day.
Og jammen kom ikke min kjære hjem med hjerteformet blomster til meg (som han holdt på å klemme sunn i mellom bildøren :) ), og sjokolade :o)
Så da jeg kom hjem etter å ha kjørt ungene på trening, hadde han pyntet på bordet med sterinlys, sjokolade i en skål, og satt blomsteren pent oppi godisskålen.....søtt :o))))
Ha en fin onsadag

8 kommentarer:

  1. Å kor snill og romantisk Jørn var med dæ, men det fortjente du nu også <3

    Ja, sola kom opp her i 9 tia og skinte helt til kl. 11.00 før ho gikk ned bak fjelltoppan, og det var så fint, måtte ut på trappa og ta bilder i bare pysjen :O)

    Mamma <3

    SvarSlett
  2. Åå..så koselig av din kjære <3 Det fortjente du helt sikkert også,søte deg<<3
    Her er det også sol i dag, JIPPI:)
    Håper du har en fin dag i det nydelig været:)
    KLem

    SvarSlett
  3. Så søtt av din kjære. Jeg skal ikke klage, for det ble roser på meg.

    Ha en finfin dag videre

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Her har sola vært fremme i hele dag og det er utrolig hva det gjør med sinn og humør. Men som du sier så ser ikke vinduene ut, så vindusvask må til snarest her og. Søt blomst. Jeg fikk tulipaner til morsdagen og siden de ikke var visnet så mente min kjære at de gjalt for Valentine og....vet ikke om jeg er helt fornøyd med den....


    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  5. Herlig med sol :D

    Så koselig av mannen din <3

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlig med sol og enda herligere med gode mannen :)

    Ønsker deg en fin torsdagskveld!
    Her er det utpakking og kosing med Nala :)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Ja, deilig at sola titter frem :O)

    Herremin så søt man du har da!! Hadde smeltet tvert jeg :)

    Ha en fin dag :O)

    SvarSlett