mandag 12. desember 2011

Litt julebakst :o)

God mandag :o)
I dag våknet vi til 8,1 minusgrader, brrrr.
Tror det er det kaldeste vi har hatt hittil i vinter, og det var jammen på tide.
Er bare og fyre masse slik at jeg blir varm og god til jeg skal ut på ridetur strax :o)


Ungene har laget og pyntet pepperkakehus.
Madelen synes det ser ut som et skur, men jeg synes det var søtt.
Alt trenger jo ikke og være perfekt :o)

Ole Brumm, Tigergutt og Nasse nøff har kommet på plass på kjøkkenet i form av pepperkake.
Formene har vi hatt siden ungene var pittersmå, og de brukes hvert år.
Skulle kanskje ha hatt litt pynt på seg, men men....... Stresser ikke med det, søte er de jo uansett

I dag skal vi  feire min tanteunge Lasse Joakim`s 20. års dag, lillegutt er virkelig blitt voksen nå :o))
Etterpå er det bowlingkamp.
Fullt program i dag også :o)

Ha en fin dag :o)


4 kommentarer:

  1. Hei så koselig blogg du har, Mine pepperkaker er også upyntet ennå. Men forhåpentligvis blir de pyntet etterhvert.

    Legger meg til som følger her hos deg.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Så koselig pepperkakehus:) Håper dere har en fin start på den nye uka, søte deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei søte!
    De pepperkakehuset var rett og slett vakkert! Jeg er imponert :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

    Stor klem fra Maia
    Nala logrer og sender våte nesesuss!

    SvarSlett
  4. Så fine pepperkaker og hus :) Må få bakt det snart jeg og!

    Håper du har en fin tirsdag :)

    SvarSlett