tirsdag 20. desember 2011

Julestria :o)

Tipper mange har det som meg for tiden. Tusen ting som skal planlegges :o)
Man er jo så redd for å glemme noen gaver, noe som skulle ha vært vasket eller gjort til jul, eller tenk visst man har glemmer noe til julemiddagen....Da blir det krise !!!!!!
Man vil jo så gjerne at alt skal være perfekt, er bare slik vi damer er :o)) 
Det er ikke før jeg setter seg til bords på julaften, at jeg senker skuldrene og sier hvert år  " det som nå er glemt, får være glemt... jul blir det uansett"
Men det er når alle gavene er åpnet,  ungene er opptatt med å se igjennom det fine de har fått, alt gavepapiret har kommet  seg ut på verandaen i søppelsekker,  og rødvinen er i glasset.....At den virkelige roen kjennes på kroppen, da er det jul for oss voksene :o))))
Har du det på samme måte ????

3 kommentarer:

  1. Skal nu bli koselig å feier jul lamme dokker i år,søster. Så d blir nok å gå heeelt fint :) juleklem

    SvarSlett
  2. Jula kommer uansett:) Og det går helt sikkert bra:)
    Håper du har en herlig tirsdag,vennen..
    Klem

    SvarSlett
  3. For meg sank roen i dag, men vi lager jo ikke jul hjemme som deg. Det er fortsatt mamma som lager jul hjemme hos oss :)

    Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :) Rebekka, du er helt underbar! Jeg håper vi kan treffes i året som kommer, for jeg føler på meg at vi hadde hatt mye å skravle om :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett