fredag 2. desember 2011

Hektiske førjulsdager :o)

Førjulsdgene kan til tider vært rimelig hektiske....
Her i huset har det gått i ett den siste tiden, så da blir det lite tid til blogging :o)
Madelen har deltatt på to lysmesser denne uken sammen med barnekoret +
at på lørdag sang de julen inn på Amfisenteret, og spiste pizza på Napoli etterpå.

Var en liten tur i Bodø på sykehuset fra tirsdag til onsdag.
 Og fikk dratt på koselig besøk hos mine svigerforeldre og svigersøster som bor der.
 Overleverte julegaver, og var innom City nord, som hadde byggd ut og blitt enormt stort....Kongebra senter :o) 
Synes jeg fikk mye ut av turen.
Bildet er pusikatta til svigers...skikkelig snuskepus :o)

I dag skulle vi egentlig dra til Tromsø på treningsamling i turn,
men siden Madelen ikke er helt i form, bestemte vi oss i går kveld for at vi skulle avlyse turen.
Passet meg midt i blinken.
Nå blir det kosehelg hjemme, og Madde kan kose seg sammen med Luckygutten.
Emilie drar da i stedet  til Harstad for å se på handballkampen til laget sitt i morgen.
Så vi er ikke fri for aktiviteter selv om turen ble avlyst :o)
Ha en fin helg :o)


2 kommentarer:

  1. hei søte!
    Jentene dine er så heldig som har deg som stiller opp. så kos å synge i kor :) bli helt salig av tanken.

    Fabelaktig fredag til deg.
    Jeg skal straks rekke flyet hjemover til mann og hund *gleder meg*

    Klem og smil

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Ser ut som dere har mye å gjøre ja:) Heldig jentene dine er som har en mamma som deg.. Håper ikke det var noe alvorlig som gjorde at du var på sykehus fra tirsdag til onsdag.
    God helg til deg og dine<3
    Klemmer

    SvarSlett