mandag 7. november 2011

En grå start på uken :o)

Nei nå har vi et skikkelig møkkavær her i nord. Regnet pøser ned, og vinden uler som musikk utenfor veggene. Er vel en av flere høsrstormer som melder sin ankomst :o/ Da er det helt greit å sitte inne under ett pledd med fyr i ovnen og en kaffekopp eller to :o) Satser på at det blåser seg ferdig til jeg skal ut å fly på fredag. Det er noe av det væsrte jeg vet, så blir nok å slite litt visst vi får dette været...... Men sørover skal jeg uansett.....Basta bom :o)))

En fin dag for innegjøremål i hvertfall......Eller kanskje rett og slett bare bli sittende under pleddet og slappe av helt til ungene kommer hjem fra skolen :o)))
Ha en fin mandag

9 kommentarer:

  1. Så herlig å kose seg inne når det er surt ute :) Syns du bare skal kose deg videre i dag...


    Fabelaktig start på uken til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det vind og ruskevær i nord. Kjenner det godt her i Harstad også. :)

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke noe glad i å fly...Vinden legger seg nok inne fredag skal du se. God tur!!

    SvarSlett
  4. Kos dag til ongene kommer hjem du :)
    Blåst og regn her og men det er meldt finere fra i morgen :)

    SvarSlett
  5. huff, ja her øser regnet også ned. litt lei dette regnet nå. Men så legne man slipper mase minus grader så er jeg fornøyd;)kos deg og ha ei flott uke;)

    SvarSlett
  6. Deilig å kose seg inne,nå det er kaldt og surt ute:) Hvor skal du ut å fly ? Spennende:)
    Håper du har en fin mandag:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Høsten er en fin innetid..
    Høres ikke trivelig ut med høststorm - her er det bare kjølig.. ingen snø og observere, og den godt la vente på seg ei stund til..
    Ut å fly i turbulens - huske fint flytur fra Brønnøysund til Værnes, i det jeg kalle flopp- flopp fly.. 3 venninner på tur heim - ei satt vettskremt (undertegnende), mens 2 satt å sov heile turen.. Håpe du slipp slikt ver til helga.. Står det morsomt på programmet?
    Ha ei flott uke
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Det er absolutt ikke favoritt-årstiden min vi er inne i.. Jeg kan klare at det er kaldt, men hater regnet og mørket!
    Håper i allefall vinden har løyet til du skal ut å fly, enig med deg at det er ikke noe særlig hyggelig med storm i kastene når en skal ut å fly.
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  9. Håper flyturen gikk bedre enn fryktet og at høstværet viser seg fra sin beste side :-)

    Håper du har det bra!

    klem, klem

    SvarSlett