søndag 14. august 2011

Nytt familiemedlem og campingnabo ;o)

Vi koser oss i campingvogna for tiden. Klarer liksom ikke og dra hjem , er bare så deilig å kaste fatene når man har spist, og koste gulvet når man skal gjøre "hus"arbeid...:o) Kan ikke bli enklere. Nå er det bare en uke til barna begynner på skolen, og da må vi jo hjem. Så det er bare å nyte den siste uken.
Denne søte lille krabaten heter Scotty, og er 11 uker gammel. En skikkelig snuskegutt :o)
Han bor i campingvogna ved siden av oss, i lag med min onkel.
Stor stas for ungene med hundevalp i nabovogna.


 Alle får hilse på det nye familiemedlemmet, inklusiv Luckygutten. Scotty kommer nok til å tilbringe mye tid i stallen siden onkelen min ofte hjelpe til med stallarbeidet.
En liten tur på hesteryggen må prøves i samme slengen. Like greit å bli ridevant med en gang :o)

Og så takker Scotty for rideturen med en liten klem :o)

Ønsker dere en fin start på en nye uken :o)

12 kommentarer:

  1. Helledussan! For en søting :)
    Skal innover til skjomen i mårra, så da får æ vel hilse på han :)

    Renate

    SvarSlett
  2. Såå søt :)

    Skjønner godt dere slummer i vogna når det er anledning for det. Vi har hatt tur til vår nå i helga. Var kjempedeilig :)

    SvarSlett
  3. Førr noen fine bilder du hadde her, han er skikkelig søt, Scotty, men han så nu litt oppgitt ut på hesteryggen ;O)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bilder:) Så søt denne Scotty er:)
    Deilig kose seg på camping tenker jeg:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!Takk for koselig kommentar:O)

    SvarSlett
  6. Så søt da <3 Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  7. så fine og koselige bilder :)
    flott blogg du har !

    SvarSlett
  8. Nommin! Det er jo søteste søte jo! Herlighet så god han var!!!

    Fabelaktig start på uken ønskes deg og dine. Her blir det full fres fram til helgen. Men nå er det blogging og kos, før joggeskoene knytes på og frøkna skal ut å løpe.
    Smil og klem

    SvarSlett
  9. Åååå, for en skjønning!!!

    SvarSlett
  10. Så koselige bilder! Jeg savner hund når jeg ser sånne nydelige utgaver. Jeg savner ikke hår i hele huset og spor etter sølelabber ;) Ha en strålende dag. Hanne

    SvarSlett
  11. For en fin liten tass!! ;) Valper er bedårende!

    Og så mye god mat du hadde postet under her...!
    Den marengsrullekaka så veeeldig god ut, den må nok inspiseres mer! ;)
    Takk for koselige ord inne hos meg! Det er så hyggelig!
    Klem fra Rikke

    SvarSlett
  12. Åhh så herlig..stas med valp..
    Jeg elsker hunder..kunne hatt en hel haug av dem..
    Fin dag til deg:)
    Klem!!

    SvarSlett