søndag 28. august 2011

Når enden er god er alt ting godt......Heldigvis:o)

Det som skulle være et kjappt besøk på sommerhuset hos mine svigerforeldre i går, endte med "overnatting", da begge hundene dro på en jakttur alene i går ettermiddag.
Utrolig kjedelig og miste hundene slik. Spesielt når hundefløyten ligger hjemme, det regner, blir mørkt og de er i ukjent, stort tereng. Da vet man liksom ikke hvor man skal lete.
Det ble mange timer med leting, roping og plystring. Men da mannen min hadde vært hjemme og hentet fløyten, kom Nala rimelig kjapt til rette i 24-tiden, etter og ha vært på rømmen i 7 timer.
Rocky så vi ikke noe til før kl 06 i morrest. Da kom han sliten, haltende og gjennomvåt oppover veien, etter og ha vært ute i regn og mørket en hel natt stakkars lille gutten.
Men nå ligger de heldigvis trygt hjemme på lammeskinnet sitt og sover så søtt, tipper de blir liggende der i et par dager :o)
Det er søndagslykke det.....Når hele familien er samlet hjemme i god behold :o)
Tror jeg må prøve meg på noe kakebaking i lavkarbo for og feire :o)))



                                                    Ha en herlig søndag

11 kommentarer:

  1. Å hjelp, bra de kom hjem igjen, rart de ikke holdt sammen og kom hjem ilag.
    Ser de ser sliten ut der de ligg;O)

    Mamma ;)

    SvarSlett
  2. Huff det er ikke noe særlig når de tar seg tur på egen hånd nei...Men utrolig bra at dem kom til rettes igjen da:)

    Lykke til med bakinga:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Uff, en grusom følelse det der... Vi mistet Lady på Reineset i sommer.. Skummelt, men hun komm å hjem til slutt, heldigvis:-)

    SvarSlett
  4. Så bra at begge kom tilbake,ble ikke mye søvn i natt tenker jeg.
    Kos deg med hundene og bakinga :)
    Her er alle sluser åpne :(
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  5. Huff:P Harhatt noen sånne småhendelser vi også med vår hund Clancy. Men han lyder hundefløyta veldig godt, så han har kommet fort til rette igjen..men huff så ekkelt..man merker jo hvor utrolig glad man er i dyrene..og hvor forferdelig det hadde værrt hvis dem bare forsvant. Men det var godt at alt gikk bra! Klem til deg og rømlingene;) Håper dere har en kjempefin Søndag:)

    SvarSlett
  6. Godt at de kom tilbake igjen:) Ekkelt å miste hundene på den måten..
    Ha en fin søndag:)
    Stor klem til deg og hundene

    SvarSlett
  7. Godt de kom til rette... fikk helt vondt i magen her!

    Nyt søndagen!
    klem

    SvarSlett
  8. Heia
    Ikke kjekt, men klart herlig når de kom til rette. Kan tenke meg at de er utslitt, og dere ble vel litt redde selv :-)
    Da kan dokk kose dere i dag og feire med kake :-)
    Klem

    SvarSlett
  9. Ja, vi har så stor eiendom at det er umulig å ha oversikt.
    Godt at begge kom til svars fra de dype skoger...
    Dere fikk ei ufrivillig overnatting, kanskje neste gang blir det frivillig...
    Snipp snapp snute så var det eventyret ute.
    Klem fra svigers....

    SvarSlett
  10. Stakkars slitne! Var nå godt gjort å finne veien tilbake på ukjent plass da! Fine hunder :).

    Var så fine bilder fra campingen! Nydelig sted.

    Har prøvd meg på kost uten sukker, brød og slikt som vokser under bakken. Etter en knapp uke hadde jeg to dager med veldig hodepine. Det bruker jeg ikke å ha. Tror du det kan ha sammenheng med mangel på sukker?

    Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett
  11. Hei Anki :o)
    Så flink du er som har prøvd deg på lavkarbo, synes det er så utrolig masse god mat og lage. Jeg stortriver med det nye kostholdet mitt.
    Er ikke akkurat noe superekspert på dette området, har jo bare spist lavkarbo siden i mai :o)
    Har hørt at noen både blir mer trett og slapp, og noen faktisk får litt hodepine i begynnelsen. Men det gir seg etterhvert. Jeg hadde en forferdelig sultenfølelse og sukkersug i starten,nesten som og slutte å røyke. Kjente nesten hele tiden et sug etter noe, heldigvis ga det seg det også. Jeg er veldig plaget med hodepine til vanlig, og den har blitt bedre etter at jeg startet på lavkarbo+ at jeg ikke går rundt og småspiser i tide og utide. Man får jo et mer stabilt blodsukker, og det har kroppen godt av :o)
    Kanskje du kunne prøve en gradvis overgang, det er jo ingen kropper som reagerer likt på endringer
    Ønsker deg en super kveld
    Klem

    SvarSlett