tirsdag 7. juni 2011

Etter den søte kløe...


5 kommentarer:

  1. Uff ja, her kjenner jeg meg igjen. Jeg syns det er ille nok her på vestlandet. Værsjuk har jeg alltid vært. Synker liksom litt sammen når det er grått og vått ute, spesielt om sommeren, for da er det jo meningen vi skal ha det varmt hver dag!! Men men...intelligente mennesker kjeder seg aldri, er det noe som heter. Så da er det bare å finne på noe, sol eller ikke:)
    Kos deg med dagen, den er i alle fall din!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Uff,kjedelig med sånn vær.. Er regn her også,men skal ikke klage..
    Så fnt bilde av nydelig blomster:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene mine sammen med deg deg... dette været er ikke morro!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, ikke sant... Glad jeg ikke er kommet i gang.
    Sickan

    SvarSlett
  5. Tusen hjertelig takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg!! Koselig at du vil følge meg videre!! Får håpe jeg kan skrive noe av interesse eller som i det minste er underholdende :)

    Ja væert har ikke vært spessielt bra her i hovedstaden heller.. baaaare regn hele tiden, vi hadde 2 dager med sol.. det var det!!! Håper det blir fint vær til helgen, da skal jeg prøve å komme meg en liten tur ut til Drøbak.

    Du har en kjempefin blogg, og skriver om litt av hvert, så følger gjerne deg videre også :)

    Klem :D

    SvarSlett