søndag 29. mai 2011

Stolt hesteeier, på sin nye ponni








11 kommentarer:

  1. Monica Munkvold29. mai 2011 kl. 12:40

    ÅÅå så spennende Rebekka, gratulerer så masse med ny ponni ;) Flott den var ;)

    SvarSlett
  2. Åh så heldig jenta di er :) Det er så bra de går sammen :)

    Kos deg med hagearbeid og stallbesøk!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Takk for koselig og bekreftende kommentar, det var som tatt ut av mitt hode.
    Dette så jo bare sååå koselig ut! Jeg bærer på en drøm og en liten gård på landet med ponnier, høner og minigriser. "Du er gal" sier mannen hi hi. Men det er lov å drømme:) Fantastisk at ponnien fant seg så godt tilrette med datteren deres, det betyr alt!
    Jeg har dessverre problemer med å kommentere med min egen profil, så jeg er nødt å bruke anonym, kjedelig..
    Ha en flott uke dere også:-)
    Klem Anne Karin
    Hverdagslivet

    SvarSlett
  4. Hejsa.
    Fandt dig på bloggen Hverdagslivet ( Anne Karin).
    Skøn blog du har - har tilføjet mig som fast læser.
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. Hurra!!!! Bente, du er en søtnos!! Det hjalp å trykke bort "forbli pålogget"..visste ikke en gang at jeg hadde trykket på denne, men nå er alt i orden! Smask og dask til deg;-))))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Hode under armen og armen i bind, er det noe som heter.. Jeg visste godt du heter Rebekka, men jeg blogget med Bente før deg, og derfor ble du også Bente hi hi. Unnskyld snille Rebekka;-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Ååå så skjønn ponni:) Så heldig jenta di er,tenker det er STOR stas..En ponni var min drøm i mine yngre dager:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så gøy det må være å få sin egen ponny!! Sikkert en stor drøm som har gått i oppfyllelse, og det må jo være herlig å ha muligheten til å kunne gi en sånn levende gave til datteren sin!

    SvarSlett
  9. Heldig datteren din er..
    Selv har jeg kun 2 sønner og en mann som ikke vil ha hest.. Selv om jeg trygler og ber på mine knær.. Alt jeg da får tilbud om er gyngehest..

    Håper hun koser seg masse med hesten, en gang "heste"jente alltid "heste"jente.. så inntil jeg får viljen min låner jeg hest av ei venninne for å stille abstinensene noe.

    La meg til som følger:)
    Ha en fin uke og kos dere med hesten
    Klem

    SvarSlett
  10. Så heldig dattern din er, alle jenters drøm å få sin egen ponni, spesielt en man kan klaffe så godt med, kos dere masse videre med han :)

    Jeg spiser forøvrig lav-carbo.. Ligger ett par oppskrifter foreløpig i bloggen min.. Kommer nok flere etterhvert :)

    SvarSlett
  11. Tak for hilsenen på min blog :-)
    Sikken en fin blog du har også. Jeg kan rigtigt godt lide din nye hvide stue, så smuk.
    Og hvor er din datter en heldig pige, sådan at få sin egen pony, så blev hun vel glad? :-)
    Jeg har også lagt mig på som fast leser hos dig.
    Ha' en god uge :-)
    Hilsen Hanne

    SvarSlett