lørdag 23. april 2011

Stormende påskejubel :o)))

Her  i nord jubler vi over å endelig ha fått påskesola på besøk i et par dager.
Da er det kun en ting som gjelder her i gården.......nemelig å komme seg på fjellet.
De få dagene det melder sol skal virkelig utnyttes maximalt.
I går var vi i slalombakken her i Narvik, og i dag gik turen til Lapplandia, rett over grensen.
Dagen har vært bare helt kongebra, kan nesten ikke beskrive det med ord.
Knallsol , vindstille og nydelig tempratur, hva mer kan man ønske seg på påskeaften :o)
Nå er det avslapping resten av kvelden, og kanskje jeg unner meg et aldrig så lite glass med rødvin  ;o)




Ha en strålende påskeaften alle sammen :O}

4 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Ja det hørtes ut som en perfekt dag:)

    Tror ikke jeg klarer å pakke vekk den hanen etter påske,kmommer nok til å stå framme den;)

    Er så gøy når en har spart på ting som en kan bruke om igjen til sine barn:)

    ha en fortsatt fin påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Ja, kor bra dere har kost dokker i sneen , men nu e det vel snart slutt, og da kommer kort buksa frem istedet for ski buksa, håper vi :O) Mamma.

    SvarSlett
  3. Wow, for noen herlige påskebilder av snø!!! Her er det en stund siden den siste snøen gikk så vi har brukt påsken til å nyte sol og sommerlige temperaturer i shorts og t-shirt. Selv om jeg er glad i snøen er det jammen godt når våren kommer også :-)

    Så koselig blogg dere har!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! :)
    Jeg kan legge ut oppskrift på sommerlua om du vil :) Jeg fant en vanlig lue oppskrift, og bare fiksa litt her og der på den :)

    klem

    SvarSlett