fredag 8. april 2011

Kupp :o)

Noen ganger har man litt flaks, og det er jo bra.
I går kjørte jeg i gjennom byen, og da jeg passerte lampehuset så jeg det sto tre kurver med ting og tang i utenfor.
Regnet med at det var noe salgsgreier, og bestemte meg for å stoppe innom etter jeg var ferdig med det jeg hadde tatt turen for.
Joda slag var det til de grader.
Kjøpte denne fine vasen og 4 orkideer til 29 kr stk



Denne lyskuppelen kostet også 29,-
Under sto prislappen til 299,.

+ disse lampeskjermene til latterlige 10 kr stk.
Vet ikke helt hvor jeg skal ha de, men tenkte evt å trekke de om, så får jeg vel brukt for de en eller annen gang.
Har egentlig litt sansen for de grønne/beige skjermene.
Kjøpte også en stor rød, men den ble ikke med på bildet.
Nå skal jeg male  siste strøket på baderommsinnredningen og skoskapet.
Skal bli greit å bli ferdig med det prosjektet, så kan jeg få startet på min neste plan.
Ha en flott og avslappende helg :o)  

5 kommentarer:

  1. stilig d der va, likte hvertfall bokstavene på pianoet :D

    SvarSlett
  2. Kor heldig du va, du fikk jo kjøpt masse fine ting billig :)

    Mamma ;O)

    SvarSlett
  3. Stilig! Det var skikkelige kupp :).

    Ha en deilig helg :)

    SvarSlett
  4. Heisann!!!

    Ja her har du gjort kupp,gøy!!

    Kanskje det er du som får en pakke i posten fra meg,lykke til!!

    ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Heisann,
    kjempefine ting du har fått med deg hjem!
    Jeg elsker fine ting til en billig penge.
    Flott blogg du har!
    Veldig koselig med besøk,
    legger meg til som følger hos deg også:)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett